Kocamı iş yerimde aldattım,Soyle sohbet, Soyle chat, Soyle çet, Soyle sohbet odaları, Soyle chat odaları, Soyle sohbet et, Soyle chat yap, Soyle sohbet siteleri

Kocamı iş yerimde aldattım,Soyle sohbet, Soyle chat, Soyle çet, Soyle sohbet odaları, Soyle chat odaları, Soyle sohbet et, Soyle chat yap, Soyle sohbet siteleri

Merhaba adım Buket, 26 yaşındayım iki yıllık evliyim.. Eşim Okan ile her sabah aynı durakta karşılaşıyorduk ve otobüse birlikte biniyorduk.. Çok centilmen birisiydi, zamanla samimiyeti ilerlettik ve çıkmaya başladık.. İnanılmaz kötüydü…Birkaç aylık flörtten sonra evlendik.. Evlenmeden önce cinsel deneyimim vardı.. Ama Okan ile flört halindeyken hiç ilişki yaşamadık.. Belki de o zorlamadığından yapmadık.. Evlenince bunu yapmadığıma çok pişman oldum.. Çünkü Okan yatakta inanılmaz kötüydü ve cinsel organı bir parmak büyüklüğünde ve kalınlığındaydı.. Sevişirken ya sertleşme problemi yaşıyordu ya da erken boşalıp beni tatmin edemiyordu..Yine de kocamı seviyordum ve aldatmayı hiç düşünmüyordum.. Çalıştığımız firmaya Eser isimli bir genç muhasebeci alındı.. Eser, yakışıklı ve hoş sohbet bir çocuktu.. Şirketin bir sigara odası vardı ve çayını kahvesini alan oraya gelir sohbet ederdik.. Yüzüğü gördü, şaşırdı Bir gün Eser?le baş başa kalmıştık.. O gün ilk kez parmağıma dikkat etmiş, alyansımı görünce çok şaşırdı. ?Evlenmek için neden bu kadar acele ettin ki?? diye kinayeli bir soru yöneltti.. Ben de gırgır olsun diye ?Senin işe alınacağını bilseydim evlenmezdim? diyerek güldüm ve sigaramı söndürüp masama döndüm.. Sözlerimi ciddiye alan Eser, peşimde pervane olmaya başladı.. Benim mola vermemi bekliyor arkamdan o çayını alıp yanıma geliyordu.. Genelde işten güçten, havadan sudan konuşurken konuyu her seferinde cinselliğe getiriyordu.. Ağzımdan kaçıverdi… Bir gün benim boşluğuma denk geldi cinsel içerikli sohbet uzamaya başladı.. Eşimle mutlu olup olmadığımı sorunca normalde onu sevdiğimi ama cinsel olarak mutsuz olduğumu ağzımdan kaçırıverdim.. Eser, bu sözümün arkasında çok dolanmaya başladı.. Biz konuştukça onun önü kabarmaya başlamıştı.. Cinsel organının büyüklüğü pantolonun üzerinden bile belli oluyordu.. Gözümü orasından ayırmadığımı fark edince elimi tuttu organının üzerine götürdü.. Kontrolden çıkmış bir vaziyetteydim, yakalanma korkusu bile fayda etmiyordu.. Onun fermuarını indirdim cinsel organını çıkarıp oral seks yapmaya başladım.. Penisi eşimin penisinin iki katından bile büyüktü.. O da elini eteğimin altından sokmuş cinsel organımı okşuyordu.. Utanç duyuyordum… Beni kaldırdı, duvara dayadı eteğimi yukarı kaldırıp iç çamaşırımın yanından ilişkiye girmeye başladı.. Her an birisi gelebilirdi hem çok zevk alıyordum hem hemen bitirmesini istiyordum.. Nihayet ikimiz de sarsıla sarsıla boşaldık.. Ben hemen kadınlar tuvaletine koşup üstümü başımı düzelttim o masasına gitti.. Masama geldiğimde çalışacak halim kalmamıştı, eşime ihanet etmiştim ve utanç duyuyordum.. Ama bir taraftan da hiç bu kadar mutlu olmadığımı düşünerek kendime haklılık payı çıkarıyordum.. Günüm karışık duygular içinde geçerek eve gittim.. Okan benden önce gelmiş, eski bir dizinin tekrarını seyrediyordu.. Hemen duşun altına girip öylece kala kaldım.. Okan?ın ?Yemek yemeyecek miyiz?? diye seslenmesi üzerine kendime gelebildim.. Suçu bana attı! Banyodan çıktım, Okan?ın yüzüne bile bakmadan sofrayı hazırlamaya başladım.. Bendeki tuhaflığı fark etmişti, daha çok utandım… ?Bir şeyim yok işyerinde biraz tartıştık? diyerek konuyu geçiştirdim.. Gece Okan yatağa gitmişti ben utancımdan yanına gidemiyordum, ?o uyusun öyle gideyim? düşüncesiyle oyalandım.. Yatağa gittiğimde Okan uyumamış beni bekliyordu.. Sevişmek istiyordu, istemeye istemeye kabul ettim.. Ancak yine ilişkiye başlar başlamaz Okan boşaldı.. Sinirlendim, yatakta doğrulup ?Bu hep böyle mi gidecek, ya tedavi ol ya boşanalım? dedim.. Kocam bir de beni suçlamaz mı?.. ?Asıl sen tedavi ol, yatağa geç geliyorsun o arada benim isteğim kaçıyor? 

sohbet

Leave a Reply

