Çok direndim ama.

Çok direndim ama.

Gizli gizli bakışlarını,bana bakıp kendini okşamasını,biraz uçuk mesajlarına göz yumdum ve ses etmedim çünkü personelimdi..ama taa ki çırılçıplak mms atıp da bırak inadı seni stiyorum diyene kadar…yeni evli olmasına karşın illede sensin diyordu…kenetlendik…sık sık birlikte olduk…artık yeter diyorum ama artık çok geç diyor..evli de olsam seni özlüyorum eşim üstümdeyken bile seni hayal ediyorum diyor…ben ne yapıcam yaaa…tamam yasak aşk güzel ama…ben istemiyorum…sizce ne yapmalıyım.

Sohbete Girmek için http://www.trkahkaha.com linke tıklayip Nickinizi yazip Sohbete bagLanin! 

Leave a Reply

