deli bu adam

deli bu adam

dün akşam kocamın kasım isimli arkadaşına oturmaya gittik kasımın erkek kardeşide vardı 24 yaşlarında dar bir badi buz mavisi bir kot giymiş kot okadar yakıışmışki ne yalan söyleyim eridim.
adam etrafımda dolanırken gözümü alamıyor ikide bir adamın önüne bakıyorum sonrada bir gören varmı diye etrafa, öylede giyinilmezki kalınlığı bile belli gerçekten.yemekte bir kere masanın altından adamın ayağı yanlışlıkla ayağıma değdi. o anda göz göze geldik ateşim yükselmiş heyecanlanmıştım adamda birşey yok sadece benim içim fesat ondan sonra kaç sefer ayağımı aynı yere koydum adam tekrar dokunsun diyeama nerde. misafirlik bitti eve geldik inanın kapıdan içeri girer girmez kocam bir saldrıdır bana. duvara dayayıp yırtarcasına üstümü başlımı çıkarmaya çalışıyordu şok olmuştum neler oluyor dedim. görmedim zannetme adamı yedin gözlerinle dedi bana itiraz edecek bir şey bırakmamıştı. orada başlayan sevişme 1 saat sürdü müthişti konuşa konuşa neler yapmadıkki demekki heyecan çok gerekiyor.
canım kocacığım benimm…

 Sohbete Girmek için http://www.trkahkaha.com linke tıklayip Nickinizi yazip Sohbete bagLanin! 

Leave a Reply

