hiç unutmadığım bir gün… :)

hiç unutmadığım bir gün…🙂

okulların kapanmasına bir gün kala öğretmenlerle okulca pikniğe okula 5 6 km uzaklıkta bi yaylaya gitcektik neyse okulda biraz bekledik sonunda otobüs geldi bindik güle oynaya gidiyorus şarkı türkü söylüyorus öğretmenler bile artık oynamaya başladı… çoştuk resmen🙂 piknik alanına geldik biraz etrafı tanımak için gezdik sonra yiyecekleri hazırlayıp afiyetle yedik sıra eğlencedeydi hawada öyle bir sıcakki anlatamam baktım bisim arkadaşlar ıslatmaca oynuyoo aralarında tanımadığım şişko hawalı bi kıs war uyus oldum kısa neysse içimden gidiyimde şunu bi ıslatıyım dedim 5 litre su şişesini ağzına kadar doldurdum kısın başından aşağıya döktüm ama kısı görmenis lasım sudan çıkmış balık gibi oldu neyse oflaya puflaya gitti kıs bende katıla katıla gülüyorum benim kanka yanıma geldi ya kısım sen naptın felan meyerse ıslattığım kıs müdürün kısıymış……dedim bari suçumu bastırıyım gidip ösür diliyim kısın yanına gittim ösür dilerim dedim git yaa gerizekalı dedi bana o kadar kişinin içinde bende kendimi tutamadım buna orosbu çocuğu demezmiyimmm hala ağzımdan nasıl çıktı bilmiyorum helede bisimm pisikopat müdürün kısına…neyse geçtim bi kenara oturuyodum ben futbolu çok sewerim arkadaş geldi gel öğretmenlerle karışık sahada futbol oynuyos dedi dayanamadım gittim oyuna başladık ama top bana bi türlü gelmiyor zar zor topu aldım sonunda tabii beden hocası bunu gururuna yediremedi üstüme gelmeye başladı bende çelme takıp düşürdüm düşürdüm ama nereyee🙂🙂 etraf yeşilik yayla tabii inekler yayılıyo burda hocayı ineğin pisliğinin üstüne düşürmüşümmm eywahlarrr olsun :):) neyse ben aradan usulcana kaçtım çaktırmadan gittim derenin başında oturuyodum yine geldi arkadaş kalk otobüs geldi gidios dedi biras durdum düşündüm korkudan tir tir titriyom okulda müdür we beden hocası beni sorguya çekecekti adım kadar emindim arkadaşa sen git ben elimi yıkayıp geliom dedim neyse gitti bende otobüsün kalkmasını bekledim otobüs gitti etraf ıssız kimseler yok piknikten kalan kemiklerin kokusunu alan köpekler gelmeye başladı banada yol göründüü 6 km yolu o sıcakta yürüyerek gitcektim yola koyuldum giderken bide köpek kowalamasmıı öldüm bittim resmen ewe kendimi zor attım zaten ertesi günde karneler alınıyordu gitmedim arkadaş getirdi karnemi yoksa müdür beni fena yapardıı🙂 hiç unutmadım unutmamda bu anımı :):):):)

Sohbete Girmek için http://www.trkahkaha.com linke tıklayip Nickinizi yazip Sohbete bagLanin! 

Leave a Reply

