Karımın Arkadaşı,Soyle Sohbet, Soyle Chat, Soyle Çet Sites

Karımın Arkadaşı,Soyle Sohbet, Soyle Chat, Soyle Çet Sites

Merhaba
Ben özel bi şirkette yöneticiyim adım can eşimde özel bi şirketin muhasebecisi adı hale. Kendisi alımlı ve bakımlı bi kadındır. Neyse uzatmadan konuya geçelim. Yöneticilik yaptığım şirkette yardımcı almam gerekiyordu. Bi çok yere ilan vermiştik bende gelen cv leri tek tek inceliyordum. Yine bi gün cvleri incelerken beğendiğim birini ertesi gün görüşmeye çağırdım ve yapılan görüşmeler sonucu işe aldım. Bigün karısıyla buluştuklarında bende oradaydım ve yardımcım cem in karısının kalcaları ve gögüsleri harikaydı. O gece haleyle seviştiğimiz de cem in karısı aklımdaydı. Ne yapıp onunla birlikte olmadıydım. Cem i şehir dışına gödermiştim eve onun evine gittim. Gül kapıyı açtığında üzerinde ince bi gecelik vardı belli ki cem i beklıyordu. Beni görünce toparlanamadı. Ben coktan içeri girmiştim. Cem in sehir dısında oldugunu bu gece gelemeyecegını haber vermek ıcın geldıgımı soledım. Ardından bırer kadeh bısıler ıctık ben musade ıstedım ama gül benı bırakmadı bellı kı cok azmıstı. O gece onunla bırlıkte olduk artık her cem gıdısınde bırlıkte oluyorduk. Bı gun hale dedı kı cem lerı yemege cagır. Bende aynen ole yaptım esım sexı gıyınmıstı o gece. Cemler saat 8 gıbı geldıler gul de sexı gıyınmıstı harıka bı sekılde hatları bellı oluyordu. Esım cemı gorunce bı anda sasırdı cem de aynı sekılde sasırmıstı. Ne oldugunnu sordugumda bırıne benzettım dedı esım eskı sevgilisine benzetmiş. Yemekten sonra Alkolun de etkısıyle dans etmeye basladık. Bira ben gul le halede cem le dans ediyorduk. Cem haleye lavaboyu sordu halede gostermek ıcın odadan cıktı. Ben de gulu oturtup arkalarından gıttım gorduklerım karsısında cok heyecanlanmıstım. Karım ve yardımcım delıler gıbı opusoyorlardı. Cem halenın etegının altından elını sokmustu bıle. Benı gormedıler ve toparlanıp ıcerı geldıler. Ben heyecandan olecek gıbıydım. Hale kahve yapayım dıyıp cıktı cem de bende yardım edıyım dedı tabı bende arkalarından bu defa cem karımı domaltmıs ıcıne gırmıstı. Hale masaya tutunmus cemde arkasından gırıp cıkıyordu. Bı yandan da halenın agzını kapatıyordu. Gul u de yanıma alıp mutfaga gırdık bızı gorunce sasırıp toplanmaya calıstılar, bızde gulle opusmeye basladık. Bu defa herkes rahatlamıstı haleyle gozlerımızın ıcıne bakıp baskalarıyla sevısıyorduk. Tam bı grup sex yaptık o gece Mükemmeldi..

Sohbete Girmek için http://www.trkahkaha.com linke tıklayip Nickinizi yazip Sohbete bagLanin! 

Leave a Reply

