sizce ne yapmalıyım yardım edin nolur

sizce ne yapmalıyım yardım edin nolur

ben nişanlı biriyim ailemin isteği üzerine teyzemin oğluyla nişanlandımm.sevemiyorum bi türlüü onuu ne yapsamda olmuyo…! çalıştığım yerdee biriylee görüşüyorum evli 2çoçuğu varr 9aydır birlikteyiz bana karşı bi yanlışı olmadı nedediysem yaptı kırmıyo beni ve bide beni mutlu edebilmek için elinden geleni yapıyo ..inanınn birbirimizi çok seviyoruz aynı dili konuşuyoruz herşeyimiz ortak benziyoo akşama kadar beraber çalışıyoruz amaa kardeşleride aynı yerde kimseyee fark ettirmiyruzz karısını sevmiyo zorla evlendirmişş babası hiç mutluu olamamışş karısı onu kullanmuş yıllarcaa paraya çok düşkün biri bunu bnde biliyom hergün para istiyoo şahit oluyorum iş yerinde çıkarcı biri …hergün kavga ediyolarr ayrıı yatıyolar karısıdaa farkında zati başka birinin olduğunu biliyoo bende seviyorumm gidelim dio buralardan bnde gidemiyom ailemi düşünüorum sadece gitmekte istiyom biyandan çünkü onun yanında çok mutluyummmm inanınn onu bırakırsam kendini öldürür bundan çok eminim nolacak sonumuzzzz.

Sohbete Girmek için http://www.trkahkaha.com linke tıklayip Nickinizi yazip Sohbete bagLanin! 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s