Söyle bana

Söyle bana

Söyle bana,
Sen söyle.
Açıktan, gizlice ve sessizce.
İnce ince yağarken yağmur şakaklarıma,
Toz duman olmuş bir kordan tutuşmalı mı yeniden.
Bir incecik sesten, bir ince nefesten,
Bağıra bağıra şiirler okunabilirken bazen
Bir türkü kıvamında beyhude akşamlar,
Yeniden yaşanabilir mi ?

Kıvrım kıvrım akarken damarlarıma gözyaşın,
Kıvrıla kıvrıla hayatın bir köşesine
Saplanan bir ok sızlatır mı yüreğimi,
Kızıla çalan bir akşam serinliğinde.
Sus pus olmuş ay ışığının bile
Masumiyeti sorgulanabilirken bazen,
Kırmızı bir şarap kokusu dolabilir damarlarından içeriye,
Sigaranın dumanı soğuk bir geceye meydan okuyabilir,
Ve kör bir dilenci gökyüzünden bile masum bakabilir 
Üzerine ayaz biriken şu sokaklara.

Söyle bana,
Sen söyle 
Masumiyeti sorgulanabilir mi karşılıksız seven bir yüreğin,
Ölümden sonra mezarıma adım yerine adın yazılabilir mi?
Ve korkabilir miyim
Gölgesiz bir akşam üstü üzerime yağan yağmurdan,
İlikler mi geleceğimi geçmişimden düşen ahlar,
Ya da sorgunabilir mi masumiyetsiz şu sonbahar?

Sohbete Girmek için http://www.trkahkaha.com linke tıklayip Nickinizi yazip Sohbete bagLanin! 

Leave a Reply

