Söyle vefasız

Söyle vefasız

Bu aşk yarışında çektim zararı
Nesine güleyim söyle vefasız 
Kalbimle ilgili doğru kararı
Nereden bileyim söyle vefasız

Bir araya gelmesin dilerim yakan
Yerlerde sürünsün bitsin fiyakan 
Yaş mıdır kan mıdır gözümden akan
Ne ile sileyim söyle vefasız

Neler yapmış idim oysa uğruna
Basmadın bir türlü beni bağrına
Kara günde senin imdat çağrına
Ben nasıl geleyim söyle vefasız

Bizimki bir başka sevda masalı
Bulmuştun oysa ki aşkta uysalı
Bir kazma bir kürek Ferhat misali
Dağı mı deleyim söyle vefasız

Kalbimi yaksada her vakit aşkın
Ben hala sevdalı ben hala düşkün
Canımdan geçmişim olmasın kuşkun
Söyle de öleyim söyle vefasız

Sohbete Girmek için http://www.trkahkaha.com linke tıklayip Nickinizi yazip Sohbete bagLanin! 

Leave a Reply

