Acı Sözler

Yürek söz vermişse dönülmez. Yâre gönül vermişse inkar edilmez. Bizde yürek zedelenir ama sevgiliye ihanet edilmez.

Kategori: Acı Sözler
Etiketler : Acı Sözler Acı Mesajlar Anlamlı Acı Sözler Acıklı Sözler
O gitti bir daha dönmez artık. Bilmez acı çektiğimi, bilmez onsuz hayallerde yaşadığımı, bilmez yüzümdeki gülücüklerin sahte olduğunu.

Kategori: Acı Sözler
Etiketler :
Erkeklerin kalbi pazar gibidir giren çıkan belli olmaz. Kızların kalbi mezar gibidir giren bir daha çıkmaz.

Kategori: Acı Sözler
Etiketler :
Gözlerinde hayat bulur gözlerim hep seninle olmak ister kalbim.

Kategori: Acı Sözler
Etiketler :
Bana yaşattıklarının hepsini inşallah sen de bir gün yaşar ve beni o zaman anlarsın.

Kategori: Acı Sözler
Etiketler :
Sev ama mevsimlik olmasın! Yazın açıp, kışın solmasın.

Kategori: Acı Sözler
Etiketler :
Yüreğimde aradığını bulamayan Allah’ından bulsun.

Kategori: Acı Sözler
Etiketler :
Öpüşmenin aşk sanıldığı bu devirde yalnızlığımla gurur duyuyorum.

Kategori: Acı Sözler
Etiketler :
Beni hep yanlış anladın zaten sen. ‘Geleceğim’ ol demiştim, ‘gel ecelim’ ol değil.

Kategori: Acı Sözler
Etiketler :
Nokta koyduysan bir kere, çevirmeyeceksin onu virgüle. Ne soru kalmalı ne de tek bir soru işareti geriye.

Kategori: Acı Sözler
Etiketler :
Kendi kendime konuştuğum kadar, kimseyle konuşmuyorum. Sebep delilik değil, sadece bilirim ki insanı sadece en iyi kendi dinler.

Kategori: Acı Sözler
Etiketler :
Sırtından vurana kızma, ona güvenip arkanı dönen sensin. Arkandan konuşana da darılma, onu insan yerine koyan yine sensin.

Kategori: Acı Sözler
Etiketler :
Bazı aşklar; Zile basıp kaçan çocuklar gibidir. Kişiler farklı ama sonuçlar hep aynıdır.

Kategori: Acı Sözler
Etiketler :
İnsanın yaşı kaç olursa olsun, ağlarken hep kimsesiz bir çocuktur.

Kategori: Acı Sözler
Etiketler :
Bakma bu kadar hüzünlü şeyler yazdığıma ben hep gülerim ve gülerken kimse yalan olduğunu anlamaz.

Kategori: Acı Sözler
Etiketler :
Dünya unutursa dönmeyi, rüzgar unutursa esmeyi, aşıklar unutursa sevmeyi, belki o zaman unuturum seni.

Kategori: Acı Sözler
Etiketler :
Bazen olmaz; hayat istediğini sunmaz, sunsa da uymaz. Ya zaman yanlıştır; ya mekan. Belki de insan.

Kategori: Acı Sözler
Etiketler :
Hadi gel bir oyun oynayalım; sen benim hayallerimle, ben senin hayatınla! Olur mu?

Kategori: Acı Sözler
Etiketler :
Eyvallah ne güzel bir sözdür arkadaş! Bazen kabulleniş, bazen boş veriş, bazen de yol veriş, ama her ne olursa olsun hep bir, rahata eriş.

Kategori: Acı Sözler
Etiketler :
Tek bir fotoğrafımız bile yokken bizim, başkalarının seninle yüzlerce anısının olması dokunuyor elbet. Pardon “biz” mi demiştim? Unut gitsin.

Kategori: Acı Sözler
Etiketler :
sohbet

Leave a Reply

