Aldatma Sözleri

Ay doğarken bir söğüdün arkasından, gül yüzünde sisli bir esintiyle, akşamın göçüsüne hüzün serperek ve yağmurdan geceye perdeler çekerek beni düşün unutma.

Kategori: Aldatma Sözleri
Etiketler :
Batık bir gemiymiş aşk limanında. Kader bu deyip de avutma beni ayrılık kapımızı çaldı sonunda senden son dileğim unutma beni.

Kategori: Aldatma Sözleri
Etiketler :
Ben senin yaşadığın gizli bir macerayım, Anlatılmaz bir roman, kapanmaz bir yarayım, Sığındığın limanlar unutturamaz beni, Ben senin yüreğinde en büyük fırtınayım.

Kategori: Aldatma Sözleri
Etiketler :
Bir gece yarısı titreyerek uyanırsan bil ki resmini öptüğüm gündür, bir gün sebepsiz yaşlar süzülürse o güzel gözlerinden bil ki yokluğundan öldüğüm gündür.

Kategori: Aldatma Sözleri
Etiketler :
Bir mültecinin vatanı ya da bir kölenin hürriyeti kadar uzak olsan da; sende hep gurbeti yaşasam da olsun: yeter ki beni yüreğinden sürgün etme…

Kategori: Aldatma Sözleri
Etiketler :
Doğan her günün sabahında içimde gözlerini görebilmek aşkı olmasa, inan hiçbir şeye değmezdi yaşamak.

Kategori: Aldatma Sözleri
Etiketler :
Dünyada sevilmiş ve seven nafile bekler. Bilmez ki giden sevgililer dönmeyecekler. Birçok gidenin her biri memnun ki yerinden dönen yok seferinden.

Kategori: Aldatma Sözleri
Etiketler :
Birini unutmak istiyorsan, onun adını kumlara yaz, Sabahleyin dalgaların ve fırtınanın onu sildiğini göreceksin. Eğer birini seviyorsan, onu kalbine yaz ki hiçbir fırtına ya da dalga onu silemesin.

Kategori: Aldatma Sözleri
Etiketler :
En sevdiğim seni özlemekti, en sevdiğim kendimi özletmekti, en sevdiğim ellerim arasındaki parmaklarını sımsıkı tutmak, bir yaprak dökümü gibi hafif ürkek üşüyerek seninle orada yürümek.

Kategori: Aldatma Sözleri
Etiketler :
Geçenlerde bir meyhane keşfettim mezarlığın karşısında. Bir gün beni ararsan ya meyhanedeyim yada tam karşısında.

Kategori: Aldatma Sözleri
Etiketler :
Gökte rahmet olsan umudum değilsin seninde yağmurunda ıslanmıyor bedenim kızgınlığım sana değil kendime senin mevsiminde açmıyor açamıyor çiçeklerim.

Kategori: Aldatma Sözleri
Etiketler :
Güller anlatsın sana olan sevgimi. Güller anlatsın yalnızlığımı, çaresizliğimi, yavaş yavaş eriyen yüreğimi güller anlatsın. Ben anlatamadım güller anlatsın.

Kategori: Aldatma Sözleri
Etiketler :
Gözlerin sözlerini örtecek kadar masum, düşüncelerin duygularını bastıracak kadar acımasız, ellerinde ellerimi tutamayacak kadar uzaksa benim suçum ne bir tanem.

Kategori: Aldatma Sözleri
Etiketler :
Gidişinle beni boş bir sedaya bıraktın, şimdiden sayıyorum sensizlik günlerini ve geleceğin günü bekliyorum sabırsızlıkla, o günün sevgisiyle avutuyorum bir parçacık kalbimi.

Kategori: Aldatma Sözleri
Etiketler :
Gece bir başka giyer siyahını, yıldızlar daha bir sönük olur, yakamozlar başka çizer denize kendini ve hayat daha bir kahpe oynar oyununu sen yanımda yoksan eğer!

Kategori: Aldatma Sözleri
Etiketler :
En güzel yarınlar senin olsun, ömrün mutlulukla dolsun çünkü sen buna layıksın. Eğer gün gelirde beni unutursan inan ki gülüm canın sağ olsun.

Kategori: Aldatma Sözleri
Etiketler :
Eğer bir gün gökyüzünün kara mavi çizgisinde bir kırlangıç sürüsü görürsen bil ki kanatlarındaki buruk gülümsemelerle ıslak tebessümler benden sana kalanlardır.

Kategori: Aldatma Sözleri
Etiketler :
Duygular vardır elletilmeyen, sevgiler vardır kelimelere sığmayan, bakışlar vardır insanı ağlatan, insanlar vardır ki asla unutulmayan, işte sende onlardansın!

Kategori: Aldatma Sözleri
Etiketler :
Dün gökyüzüne bir avuç yıldız fırlattım. Karanlığında aydınlığım olsun diye. Şimdi sensizliği kalbime fırlatıyorum, bıraktığım yerden dönesin diye.

Kategori: Aldatma Sözleri
Etiketler :
Dilerim tanrıdan yüzün hiç gülmesin, Yıllarca benim gibi sevip sende acı çekesin sevgimi bilmedin suç bende mi! Seven çeker acıyı sevmeyen ne bilsin. Bana aşktan bahsetme sevmek kim sen kimsin.

Kategori: Aldatma Sözleri
Etiketler :
sohbet

Leave a Reply

