Babalar Günü Mesajları

16 Haziran 2013 Pazar günü Babalar Günüdür. Bu özel günde sevgili babalarımıza, en güzel babalar günü mesajlarını sizler için seçtik…

Sendeyim.com olarak tüm Babaların, Babalar Gününü Kutlarız…

Canım babam… Seni çok seviyorum… Babalar günün kutlu olsun babacığım…

Kategori: Babalar Günü Mesajları
Etiketler :
Her zaman yanımda olduğun için teşekkür ederim sevgili babam… Babalar günün kutlu olsun…

Kategori: Babalar Günü Mesajları
Etiketler :
Biricik babama sevgilerimle… Babalar günün kutlu olsun…

Kategori: Babalar Günü Mesajları
Etiketler :
Bugün başardığım ve elde edebildiğim her şeyde senin payın var… Bana yol gösterdiğin için sonsuz teşekkürlerimle Babalar Günün Kutlu Olsun…

Kategori: Babalar Günü Mesajları
Etiketler :
Ailemin reisi, büyük aşkım… Babalar günün kutlu olsun…

Kategori: Babalar Günü Mesajları
Etiketler :
Huzur ve dert ortağım babalar günün kutlu olsun… Canım babam, varlığın hep yüreğimi ısıttı, bana mutluluk ve güven verdi… Seni çok seviyorum babacığım…

Kategori: Babalar Günü Mesajları
Etiketler :
Ailemizin yıkılmaz direği babamıza sevgilerimizle…Allah seni başımızdan eksik etmesin… Babalar Günün Kutlu Olsun…

Kategori: Babalar Günü Mesajları
Etiketler :
Benzemez hiçbir şeye bu sevgi… Ne şiir yeter anlatmaya, ne yürek yeter bunu sığdırmaya… Babalar günün kutlu olsun babam…

Kategori: Babalar Günü Mesajları
Etiketler :
Babacığım; sabah yağan çığ kadar saf, akşam gün batımında ise rüzgar kadar çılgın, okyanusun derinliklerindeki inci kadar özelsin… Babalar gününü kutluyorum…

Kategori: Babalar Günü Mesajları
Etiketler :
Sevgili babacığım gurbet uzak olsa da, sevgin o kadar yakın ki bilmelisin… Babalar gününü kutlar ellerinden öperim… Seni çok seviyorum…

Kategori: Babalar Günü Mesajları
Etiketler :
Dün sana kızdıklarımı bugün ben yapıyorum baba çünkü aslında senin küçük bir kopyanım, umarım senin kadar sevgi dolu olurum…

Kategori: Babalar Günü Mesajları
Etiketler :
Sevgili babacığım sen bizim gül kokulu sekerden tatlı, canımızdan değerli biricik babamızsın, seni çok seviyoruz…

Kategori: Babalar Günü Mesajları
Etiketler :
Evimizin güneşi bir tanesi olan canım babama kucak dolusu sevgi ve saygılarımla… Babacığım bir günümde değil her günümdesin… Babalar Günün Kutlu Olsun…

Kategori: Babalar Günü Mesajları
Etiketler :
Koklanacak gül, açılacak gonca, yaşanacak hayat ve alınacak nefes olan sevgili babam… İkliminden tasasızlık, sevginden cesaret ve gözlerinden esaret aldığım günleri hep yaşamak isterim…

Kategori: Babalar Günü Mesajları
Etiketler :
Hayatın anlamı ve tüm güzelliklerini öğreten adam, benim sevgili babam… Babalar günün kutlu olsun…

Kategori: Babalar Günü Mesajları
Etiketler :
Baba sevgisini koru. O sevgiyi kesip atarsan, Allah da senin mutluluk ışığını söndürür… Hz.Muhammed

Kategori: Babalar Günü Mesajları
Etiketler :
Bir adam yaşlandığını anlar, çünkü babasına benzemeye başlar… Gabriel Garcia Marquez

Kategori: Babalar Günü Mesajları
Etiketler :
Bana yaptığın dünyadaki en büyük iyilik, bana dünyanın en iyi örneği olmandır… Babaların en iyisi, bu gün sadece senin…

Kategori: Babalar Günü Mesajları
Etiketler :
Sen güçlü bir çınar gibisin… Arkamı ne zaman sana yaslasam sanırım ki dünyayı bile fethedebilirim… Çünkü bana hep güç verirsin… Babalar günün kutlu olsun…

Kategori: Babalar Günü Mesajları
Etiketler :
Dünyadaki çiçeklerin en güzeli güldür, güllerin en güzeli ise sen günün kutlu olsun babacığım…

Kategori: Babalar Günü Mesajları
Etiketler :
sohbet

Leave a Reply

