Günaydın Mesajları

Yüzümde, gönlümde senin varlığınla gülüyor. günaydın güneş yüzlüm…

Kategori: Günaydın Mesajları
Etiketler :
Yine sensiz uyandım.. Yine yorgun..yine yalnız ve yine çaresiz.. Bebeğim.. Sen gittiğin günden beri sabahları iple çekiyorum.. Ve o ıssız.. Karanlık gecelerden kurtulduğum şu an.. Şu saniyeler için.. Günaydın sevdiğim

Kategori: Günaydın Mesajları
Etiketler :
Yine güneş doğuyor adınla başlıyorum hayata, güneş gözlerin gibi yakıyor içimi cennet gözlüm günaydın olsun sana.

Kategori: Günaydın Mesajları
Etiketler :
Yine bir gün doğuyor ve bu gün seninle başlayıp, senin güzelliğinle neşeleniyor

Kategori: Günaydın Mesajları
Etiketler :
Bugünün tüm güzellikleri seninle olsun bitanem. Günaydın…

Kategori: Günaydın Mesajları
Etiketler :
Bugünde seni düşünerek uyandım… Güneşe söyledim en parlak ışıklarını senin üstünde toplasın… Dünyanın en güzel güllerini topladım… Gül yapraklarını yatağına döktüm… Elimde en güzel kırmızı gül şuan yanağına bir öpücük konduruyorum… Kulağına sabahların belki en iyi sözünü fısıldıyorum…. Günaydın aşkımmm..!

Kategori: Günaydın Mesajları
Etiketler :
Bugünde gözlerimi seninle açtım hayata, senin adınla baktım evdeki eşyaya, adını anıp dinlediğim şarkılarda hep sen varsın bebeğim yaşarcasına günaydın aşkıtoma.

Kategori: Günaydın Mesajları
Etiketler :
Bugün rüyalarımı seninle hayata geçirmek istiyorum neden mi? Çünkü gördüğüm en güzel rüya sensin bebeğim günaydın.

Kategori: Günaydın Mesajları
Etiketler :
Bugün de günaydın.. Belki biraz umutla günaydın.. Belki biraz sevgiyle günaydın.. Ama yine de her şeye rağmen günaydın

Kategori: Günaydın Mesajları
Etiketler :
Bu sabahta varlığının verdiği huzurla uyandım her şeyim sonsuza kadar hep benim ol çünkü sadece seninle bu can var olur..günaydın hayatımın anlamı,canımın ta içi zaman durur sana olan aşkım durmazz..!!Seni seviyorum bir tanem günaydın

Kategori: Günaydın Mesajları
Etiketler :
Biricik aşkım. Seni çok seviyorum, öyle tatlı uyuyorsun ki insan kaldırmaya kıyamıyor.

Kategori: Günaydın Mesajları
Etiketler :
Bir yanımda olduğun zaman aydınlık yeryüzü bir de güneş doğdu zaman. Günaydın.

Kategori: Günaydın Mesajları
Etiketler :
Bir sabahı bir de gözlerini özledim sevgilim, sensiz kaçıncı sabahım hatırlamaz oldu bedenim, dön artık sevgilim dön artık her şeyim sensiz başlayan güne gün diyemem sevgilim. Günaydın her şeyim.

Kategori: Günaydın Mesajları
Etiketler :
Bir gün gözlerimi açtığımda sadece sen ol yanımda, 1 gün değil her gün seni göreyim rüya gibi yanımda bebeğim, günaydın karıcığım.

Kategori: Günaydın Mesajları
Etiketler :
Benim olan sadece benim olan ok sevdiğim aşkıma kocaman öpücükler aşkıma benim günaydınnnnnn

Kategori: Günaydın Mesajları
Etiketler :
Ben sana sevmeyi öğretemedim ama sende bana unutmayı öğretemedin günaydın yinede bibibibibitanem?

Kategori: Günaydın Mesajları
Etiketler :
Aşkım her gün seninle uyanmak istiyorum ama uzaksın yanımda olmasan da yüreğimdesin günaydın bir tanem.

Kategori: Günaydın Mesajları
Etiketler :
Alım balım peteğim reçelim hadi kalk kahvaltı yapalım

Kategori: Günaydın Mesajları
Etiketler :
Aklım yüreğim ve duam daima seninle günaydın… Meleğim…

Kategori: Günaydın Mesajları
Etiketler :
Ağlayan gözlerime ışık oldun, tıp kı yağmur sonrası doğan güneş gibi, seninle hayatım gökkuşağı gibi, günaydın sevgili.

Kategori: Günaydın Mesajları
Etiketler :

sohbet

Leave a Reply

