İyi Geceler Mesajları

Allah’ım sana en güzel uykuları ve benli rüyaları bahşetsin… Biriciğim iyi geceler…

Kategori: İyi Geceler Mesajları
Etiketler :
Sevgi yağmuru olsam yağsam odana, ıslatsam seni tek tek düşen damlalarımla yavaş yavaş… Rüyalarında aşk seli olup aksam üstüne… İyi geceler sevgilim…

Kategori: İyi Geceler Mesajları
Etiketler :
Bu gece hayallerimi, aşkımı gönderiyorum sana yeniden bu mesajla… Sığın içlerine hangisini istersen, korur seni tüm kâbuslardan, sen rahat uyu sevdiğim… İyi geceler biriciğim…

Kategori: İyi Geceler Mesajları
Etiketler :
Geceler sessiz, soğuk, ayaz… Sevgim o kadar sıcak ki onu gönderiyorum sana, ört üstüne sakın üşüme diye… İyi geceler canıma…

Kategori: İyi Geceler Mesajları
Etiketler :
Aşk sarhoş gezmektir ıssız boş sokaklarda… Bir kalp çizip içine isminin baş harflerini yazmaktır buğulu camlara… Bu mesaj vasıtasıyla aşkımı gönderiyorum sana… İyi geceler Aşkitoma…

Kategori: İyi Geceler Mesajları
Etiketler :
Bu gece yağan yağmura yazdım sana olan duygularımı, seni ne çok sevdiğimi anlatsın diye… İyi geceler birtanem, damlaların çıkardığı ses sana ninni olsun, rüzgar haykırsın seni ne kadar çok sevdiğimi ve sensiz geçen gecelerdeki ıstırabımın sesini…

Kategori: İyi Geceler Mesajları
Etiketler :
Artık sırdaş değil geceler bana… Sana duygularımı iletebileceğim telefonuna mesajla.. En içten duygularımla iyi geceler sevdiğim sana…

Kategori: İyi Geceler Mesajları
Etiketler :
Duvarıma bakarken boş odamın, birden sen beliriverdin… Çevirdim gözlerimi baktım karanlık tavana, geldin usulca yaklaşıp yanağıma bir buse konduruverdin… Bende sana öpücükler gönderiyorum canım sevgilim… İyi geceler…

Kategori: İyi Geceler Mesajları
Etiketler :
Birden uyandım doğruldum yatağımda…Yastığım gözyaşlarımdan sırılsıklam… Son bir damla gözyaşım ise süzülüyor hala yanaklarımdan… Bensiz geçirdiğin son gece olması dileğimle, iyi geceler sana… Kâbusum oldu sensiz geceler artık bana…

Kategori: İyi Geceler Mesajları
Etiketler :
Bir kuş misali uçsa dudaklarım sana doğru, konsa kıpkırmızı dudaklarına irkilir misin… Yoksa onu alıp kendine, seninkileri bana gönderir misin… İyi geceler aşk busem…

Kategori: İyi Geceler Mesajları
Etiketler :
Gece lambasının loş ışığı vuruyordur şimdi o güzel yüzüne… Ne kadar da güzelsin öyle, her halinle… Düşüncelerimdeki tek güzele; iyi geceler…

Kategori: İyi Geceler Mesajları
Etiketler :
Uzadı gecelerim sabah olmuyor, sensiz odama hiç güneş doğmuyor… İyi geceler biriciğim…

Kategori: İyi Geceler Mesajları
Etiketler :
İsyanım sensiz geçen gecelerime… Ben seni düşünmekten uyuyamazken, sen rahat ve huzurlu uyu diye bu mesajı gönderiyorum sana… İyi geceler canım rüyalarda kavuşmak dileğiyle…

Kategori: İyi Geceler Mesajları
Etiketler :
Bu gece dolunay var gökyüzünde, kutup yıldızı yine belirgin… Sen rahat uyu diye bekçi atadım onları gecene… İyi geceler gökyüzümün en parlak ve güzel yıldızı…

Kategori: İyi Geceler Mesajları
Etiketler :
İnsan uyumadan önce ne düşünürse rüyasında onu görürmüş derlerdi de inanmazdım… Demek ki her gece rüyalarımda seni görmemin nedeni buymuş… Sende beni düşün uyumadan önce… İyi geceler aşkım, rüyalarda buluşmak dileğiyle…

Kategori: İyi Geceler Mesajları
Etiketler :
İyi ki varsın birtanem… Rüyaların en güzeli bu gece seninle olsun… İyi geceler sevgilim… Seni çok seven aşkın…

Kategori: İyi Geceler Mesajları
Etiketler :
Özlemim sana sevdiğim, sensiz rüyalarımdan artık bıktım… Umarım sen beni rüyalarında görüyorsundur… İyi geceler biriciğim, seni çookk seviyorum…

Kategori: İyi Geceler Mesajları
Etiketler :
Seni çok seviyorum gülüm… Sevgimi üstüne al, yorgan gibi korur seni tüm gece boyunca… İyi geceler aşkım…

Kategori: İyi Geceler Mesajları
Etiketler :
Bir dua gönderiyorum Allah’ıma sen uyurken rüyanda beni göresin diye… İyi geceler aşkım, en tatlı uykular, en güzel rüyalar senin olsun… Seni seviyorum…

Kategori: İyi Geceler Mesajları
Etiketler :
Yüreğin doğan güneşi değil batan güneşi seçsin, çünkü doğan güneş elbet batacaktır ama batan güneş yeni umutlarla doğacaktır… Yarınki güneş senin için bitanem iyi geceler…

Kategori: İyi Geceler Mesajları
Etiketler :

sohbet

Leave a Reply

