Kapak Sözler

Susmak kabullenmek değildir, anlayabilene en iyi cevaptır…

Kategori: Kapak Sözler
Etiketler :
Zor severim ama çok severim! Gerekirse ölebilirim hak edene değeri neyse veririm, yanlışını görürsem tarihe gömerim…

Kategori: Kapak Sözler
Etiketler :
Yokluğunun iki yakasını bir araya getirip; Varlığını ilikler misin ömrüme…

Kategori: Kapak Sözler
Etiketler :
Yarasa güneşten hoşlanmıyorsa güneş kıymetini kaybetmez!

Kategori: Kapak Sözler
Etiketler :
Var mısın benimle ölmeye cenaze arabamızın arkasına mutluyuz yazdırıp milleti güldürmeye…

Kategori: Kapak Sözler
Etiketler :
Üzülme, seni unuttuğumu sandın, her köpek havladığında aklımdasın…

Kategori: Kapak Sözler
Etiketler :
Tam unuttum dersin, Manav bağırır; hıyar bir liraa…

Kategori: Kapak Sözler
Etiketler :
Şimdi herkes kendine bir daire çizsin ve kendi çapında eğlensin!

Kategori: Kapak Sözler
Etiketler :
Seni nasıl sevdiğimi bir bilsen her gece içiyorum efes pilsen… Eskiden senin için her yeri yakardım ama şimdi bir kibrit bile yakamıyorum…

Kategori: Kapak Sözler
Etiketler :
Parfüme falan gerek duymazdı annem… Doğuştan cennet kokardı zaten…

Kategori: Kapak Sözler
Etiketler :
Olmadığın biri olarak sevilmektense, olduğun biri olarak nefret edilmek daha güzeldir…

Kategori: Kapak Sözler
Etiketler :
Ne kralına giderim, ne alayına… Bi durum varsa kralı da gelir ayağıma alayı da…

Kategori: Kapak Sözler
Etiketler :
İsviçreli bilim adamları; Otobüste uyuyakalarak ineceği durağa gelmeden 1 durak önce uyanan Türk milletini inceleyin…

Kategori: Kapak Sözler
Etiketler :
Hayatımdaki “Geri Dönüşüm Kutusu” hiç açılmaz benim… Tek bildiğim, bir kerede sildiğim!

Kategori: Kapak Sözler
Etiketler :
Güzel olduğun kadar küstah ol, fark etmez… Hatta güzel olduğun kadar mal da olabilirsin, sorun değil… Güzelsin sonuçta…

Kategori: Kapak Sözler
Etiketler :
Eski sevgilimin yeni sevgilisine bir not; Tasmasına sahip çık sonra geri geliyor…

Kategori: Kapak Sözler
Etiketler :
Buğulu camlardaki sözler gibisin… Yani nefesim olmadan bir hiçsin!

Kategori: Kapak Sözler
Etiketler :
Ben adını kalbime kılıçla yazdım! Varsa seni benden çok seven, adını güneşe buzla yazsın…

Kategori: Kapak Sözler
Etiketler :
Aramızda tek fark var; Sen düşünürsün, ben uygularım!

Kategori: Kapak Sözler
Etiketler :
80 yaşındaki neneme facebook veya twitter üyeliğin var mı? diye sordum… Yarın istek yollarım kabul et ismim Crazy Girl dedi… Hala şoktayım…

Kategori: Kapak Sözler
Etiketler :
sohbet

Leave a Reply

