Msn Nickleri Sözleri Türkçe

Hepsi gidici sen kalıcı, hepsi anlık sen hayat boyu, hepsi çocukça sen gerçekçe, hepsi öylesine sen ölesiye…

Kategori: Msn Nickleri Sözleri Türkçe
Etiketler :
Seni ne kadar sevdiğimi öğrenmek istersen vur kır kalbimi, kalbimden akan kan yazacaktır ismini, o zaman anlarsın sana olan sevgimi…

Kategori: Msn Nickleri Sözleri Türkçe
Etiketler :
Dumanımda o yoktu sigarayı bıraktım, kadehimde o yoktu içkiyi bıraktım, rüyalarımda o yoktu uyumayı bıraktım, baktım ki onsuz olmuyor yaşamayı bıraktım…

Kategori: Msn Nickleri Sözleri Türkçe
Etiketler :
Hayatı gözyaşlarınla ödüllendireceğine, gülücüklerinle cezalandır…

Kategori: Msn Nickleri Sözleri Türkçe
Etiketler :
Martının denizi sevdiği kadar sevebilir misin? Toprağın suyu sevdiği kadar sevebilir misin? Leyla’nın Mecnun’u sevdiği kadar sevebilir misin? Hadi bırak bütün bunları da, benim seni sevdiğim kadar sen de beni sevebilir misin?..

Kategori: Msn Nickleri Sözleri Türkçe
Etiketler :
Eğer geceler uzun geliyorsa, sevgilin arayıp sormuyorsa, bir gün düşlerinde kavuşacağının yeminini vermişsen gönülden, işte o zaman sen deliler gibi seviyorsun arkadaş…

Kategori: Msn Nickleri Sözleri Türkçe
Etiketler :
Seni günde bir kez düşünüyorum o da benim 24 saatimi alıyor…

Kategori: Msn Nickleri Sözleri Türkçe
Etiketler :
Seni yıldızlara benzetiyorum onlar kadar uzak onlar kadar erişilmezsin, ama bir farkın var onlar bin tane sen bir tanesin…

Kategori: Msn Nickleri Sözleri Türkçe
Etiketler :
Güneşin doğduğu da bir gerçek batdığı da… Kalbimin atdığı da bir gerçek, günün bitdiği de… Ne çıkar tüm gerçekleri saysak tek tek. Seni seviyorum, işte o en büyük gerçek…

Kategori: Msn Nickleri Sözleri Türkçe
Etiketler :
Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam…

Kategori: Msn Nickleri Sözleri Türkçe
Etiketler :
İnsanlar tanıdım yıldızlar gibiydi, hepsi parlıyordu, hepsi gökteydi. Ama ben seni, güneşi seçtim, bir güneş için bin yıldızdan vazgeçtim

Kategori: Msn Nickleri Sözleri Türkçe
Etiketler :
Seni her düşündüğümde kalbime bir yıldız çiziyorum. Benim şimdi kaç yıldızım var biliyor musun?.. Benim artık bir gökyüzüm var..

Kategori: Msn Nickleri Sözleri Türkçe
Etiketler :
Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, her şey olur da şu kalbim bir tek sensiz olamaz…

Kategori: Msn Nickleri Sözleri Türkçe
Etiketler :
Hani gözler vardır sözleri anlatır, hani sözler vardır gözleri anlatır, bir de aşk vardır seni anlatır…

Kategori: Msn Nickleri Sözleri Türkçe
Etiketler :
İnsanlar tanıdım yıldızlar gibiydi, hepsi parlıyordu, hepsi gökteydi. Ama ben seni, güneşi seçtim, bir güneş için bin yıldızdan vazgeçtim…

Kategori: Msn Nickleri Sözleri Türkçe
Etiketler :
Bir yağmur damlası seni seviyorum anlamı taşısaydı ve sen bana seni ne kadar sevdiğimi soracak olsaydın, inan ki birtanem her gün yağmur yağardı…

Kategori: Msn Nickleri Sözleri Türkçe
Etiketler :
Belki dünya için önemli olmayabilirsin ama biri için dünyalar kadar önemlisin…

Kategori: Msn Nickleri Sözleri Türkçe
Etiketler :
Beklemesini bilenin her şey ayağına gelir…

Kategori: Msn Nickleri Sözleri Türkçe
Etiketler :
Oyun bitince şah da, piyon da aynı kutuya konur…

Kategori: Msn Nickleri Sözleri Türkçe
Etiketler :
Amerika kadar güzel, Afrika kadar sıcaksın, ne var ki sevgilim Antartika kadar uzaksın…

Kategori: Msn Nickleri Sözleri Türkçe
Etiketler :
sohbet

Leave a Reply

