Sevgi Sözleri

İçimden bir şiir yazmak geldi, yazıyorum çünkü seviyorum, seviyorum çünkü hissediyorum, hissediyorum çünkü yaşıyorum, yaşıyorum çünkü seninleyim…

Kategori: Sevgi Sözleri
Etiketler :
Bu mesajı silersen benden hoşlanıyorsun, silmezsen beni istiyorsun, cevap verirsen beni seviyorsun, cevap vermezsen bensiz yapamıyorsun hadi bakalım şimdi ne yapacaksın…

Kategori: Sevgi Sözleri
Etiketler :
Ben seni deli gibi sevdim, sen beni deliyim diye sevmedin…

Kategori: Sevgi Sözleri
Etiketler :
Seven insan aya benzer; güneş olamadığında yalnız bırakmaz sevdiğini, bir parça olsun yansıtır güzelliğini… Seven insan sıcak olur; güldüğünde ısıtır yürekleri, üzüldüğünde sızlatır… Seven insan bağlı olur; her an farklı yaşar güzellikleri ve yeniden keşfeder sevdiğini… Seven insanın yüreği ağırdır; ne taşımaya gelir yaşam boyu ne de eğilip bırakmaya…

Kategori: Sevgi Sözleri
Etiketler :
Bugün okulda 1 dakikanın 60 saniye, 60 saniyenin ise 1 dakika olduğunu öğrettiler ama sensiz geçen dakikalarımı hesaplayamadılar be gülüm…

Kategori: Sevgi Sözleri
Etiketler :
Sen beni bir dağın eteğindeki gelincik kadar severken, ben seni o dağın doruğundaki kardelen kadar özlüyorum…

Kategori: Sevgi Sözleri
Etiketler :
Herkesi kusurları ile gören bir kimsenin senden övgü ile bahsetmesini bekleme…

Kategori: Sevgi Sözleri
Etiketler :
Sevgi karanlık bir tünelde yakılan mum ışığı gibidir, size yolunuzu gösterir ama uzakta ne olduğunu söylemez…

Kategori: Sevgi Sözleri
Etiketler :
Dualar ettim aşkımız hiç bitmesin diye, adını kumsallara yazdım yalvardım dalgalara ne olur silmeyin diye…

Kategori: Sevgi Sözleri
Etiketler :
Dünyada 2 renk gül olsun, biri kırmızı diğeri beyaz… Sen beni unutursan kırmızılar solsun, ben seni unutursam beyazlar kefenim olsun…

Kategori: Sevgi Sözleri
Etiketler :
Seni bulmaktan çok aramak isterim… Seni sevmeden önce anlamak isterim… Seni bir ömür boyu bitirmek değil de sana hep yeniden başlamak isterim…

Kategori: Sevgi Sözleri
Etiketler :
Güneşin doğduğu da bir gerçek battığı da… Kalbimin attığı da bir gerçek, günün bittiği de… Ne çıkar tüm gerçekleri saysak tek tek… Seni seviyorum, işte o en büyük gerçek…

Kategori: Sevgi Sözleri
Etiketler :
Beni bir ben bilirim birde yaratan, beni bir ben anlarım bir de beni anlayan…

Kategori: Sevgi Sözleri
Etiketler :
Sözlerin aklımda ya da aklımın ardında, hayalin karşımda ya da sesin kulağımda, ya ben çıldırıyorum ya da çok özlüyorum, ya özlemek ya da özlenen çok özel birtanem…

Kategori: Sevgi Sözleri
Etiketler :
Gecenin karanlığındasın, güneşin ışığında, suyun damlasında, selin coşkusunda kimi yanımdasın, kimi rüyamda ama hep aklımdasın sakın unutma…

Kategori: Sevgi Sözleri
Etiketler :
Sevgimi bir yerde gökyüzüne yerleştirdim, kimse beni fark etmedi, gözyaşı olup yağdım sıcak günlere inat, yağmurun gözyaşı olduğunu kimse anlamadı, sen bile…

Kategori: Sevgi Sözleri
Etiketler :
Sana binlerce gül vermek ısterdim ama güller solar, sana ömrümü vermek ısterdim ama bir gün ölecegim, sana sadece sevgimi veriyorum sonsuza dek süreceği ıçin…

Kategori: Sevgi Sözleri
Etiketler :
Sesini duysam da her an yüzünü görmek gibi değil, özlediğimi bil her an, hiçbir şey seni sevmek gibi değil…

Kategori: Sevgi Sözleri
Etiketler :
Sen sana olan sevgimi görmeyecek kadar körsen, bende sana olan sevgimi söylemeyecek kadar gururluyum…

Kategori: Sevgi Sözleri
Etiketler :
Taş olsam erirdim avuçlarında, dal olsam çökerdim bakışlarında… Sevgilim suçluysam bu aşk yolunda zındana gerek yok hasretin var ya…

Kategori: Sevgi Sözleri
Etiketler :
sohbet

Leave a Reply

